Clicky

بلیط هواپیما به استانبول

بلیط هواپیما به استانبول

بلیط هواپیما به استانبول

بلیط هواپیما استانبول

خرید بلیط استانبول و برنامه ریزی برای سفر به این شهر، یکی از لذت بخش ترین اتفاقاتی است که می تواند در میان تجربه های شیرین یک فرد قرار گیرد. زیرا فشار دادن دکمه خرید بلیط هواپیما ، به معنای قرارگیری در یک قدمی انبوهی از لحظات خاطره انگیز است. استانبول به قدری زیباست که همواره مسافرانی را از مسافت های بسیار دور به سوی خود می کشاند. دیدنی های استانبول تمامی ندارد از مسجد ایاصوفیه گرفته تا کلیساها و بناهای تاریخی، جزیره زیبا، مسجد کبود و قصر توپکاپی، حمام های قدیمی، کافه های دلنشین، میدان تکسیم و خیابان همیشه بیدار استقلال، همگی انسان را به شگفتی وا میدارد. اما تجربه ی سفری آسان به این مقصد دیدنی همواره دغدغه بسیاری از کاربران بوده است.

 بلیط هواپیما استانبول مدت زمان زیادی است که در لیست محبوب ترین پروازهای دنیا قرار گرفته است. شهر زیبای استانبول این روزها لقب یکی از بی نظیرترین مقاصد دنیا را با خود به یدک می کشد.  مقصدی بی نظیر که در میان دو خشکی وسیع قاره ی اروپا و قاره ی آسیا در کشور ترکیه جای خوش کرده و با به همراه داشتن جاذبه های رنگارنگ، میزبان خریداران بلیط استانبول از سراسر دنیاست. استانبول براستی از فرهنگ غنی و اصیلی بهره می برد و با فضای زیبا، دوست داشتنی و تاریخی اش به یک شهر توریستی محبوب شناخته می شود. پس برای اینکه مطلع شوید چطور و با چه راهکاری خرید بهترین و مناسب ترین پرواز استانبول میسر می شود، در ادامه همراه سفرستان باشید.

بلیط هواپیما استانبول

بلیط استانبول به تهران

برای خرید بلیط استانبول به تهران ، ابتدا این مورد را به عنوان یک مثال مد نظر قرار می دهیم. کاربرانی که خواهان رزرو سفر به پایتخت فرهنگی ترکیه در یک چشم به هم زدن هستند و هزینه چندان زیادی را هم نمی خواهند صرف کنند، کافیست در سایت یا اپلیکیشن سفرستان با وارد کردن مبدا و مقصد خود، گزینه های مختلف برای پرواز تهران به استانبول را پیش روی خود ببینند. گزینه هایی که مقایسه قیمت آنها می تواند در نهایت به خرید ارزانترین بلیط استانبول ختم شود.

جالب اینجاست که نه تنها در این حالت، خرید بلیط هواپیما استانبول به تهران با قیمت پایین و در مدت زمان اندکی میسر می شود، بلکه با استفاده از اپلیکیشن سفرستان، امکان مقایسه امکانات و خدمات ارائه شده توسط شرکت های هواپیمایی متنوع را نیز می توان مشاهده و مقایسه کرد. و در انتها، ایده آل ترین گزینه برای تجربه آسوده ترین پرواز استانبول به تهران را انتخاب نمود.

 

پرواز تهران به استانبول

برای رزرو پرواز تهران به استانبول نیز باید به شرح گفته شده در بالا عمل نموده و به صورت بالعکس پرواز مورد نظر را رزرو کرد. در همین حالت نیز شما با وارد کردن مبدا و مقصد سفرتان می توانید از بین گزینه های پیشنهادی، بهترین مورد را برای خرید بلیط تهران استانبول انتخاب نموده و سفر دلنشینی را تجربه نمائید. البته شما می توانید در سایت و اپلیکیشن سفرستان بلیط هواپیما استانبول را  همزمان به صورت رفت و برگشت تهیه کنید.

 

بهترین زمان سفر به استانبول

شهر استانبول به دلیل موقعیت مکانی و آب و هوای متفاوتی که در اختیار دارد همه فصول سال دیدنی و جذاب است. اما اگر به دنبال سفری مقرون به صرفه هستید، باید بگوییم که بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما ارزان استانبول ماه مارس تا می یعنی اواسط اسفند تا اواسط خرداد محسوب می شود. گفتنی است که  فصل تابستان از اواسط خرداد تا اواسط شهریور فصل شلوغ گردشگری بوده و به دلیل برگزاری جشنواره ها و شرایط مناسب هوا گرانترین فصل برای سفر به استانبول تلقی خواهد شد.

زمان خرید یکی از مهمترین گزینه هایی است که هنگام خرید بلیط استانبول، باید به آن توجه کنید. زیرا به مناسبت های مختلف مانند کریسمس و ماه های ابتدایی هر فصل، برند های معتبر دنیا اجناس (پوشاک و محصولات) خود را با تخفیفات ویژه ای عرضه می کنند.

تخفیف های زمستانه استانبول از دسامبر (از نیمه آذر) با 25% تخفیف آغاز می شوند، در ژانویه (از نیمه دی) با 30 تا 40% و در فوریه (از نیمه بهمن) با 50 تا 70% تخفیف ادامه پیدا کرده و در نهایت در مارس (از نیمه اسفند) به 70 تا 90% تخفیف می رسد. تخفیف های تابستانه استانبول نیز با گرم شدن هوا در خرداد آغاز شده و تا حدود یک ماه ادامه پیدا می کند.

 

فرودگاه استانبول؛ بزرگترین فرودگاه جهان

ساخت فرودگاه جدید استانبول و انتقال پروازها از فرودگاه آتاتورک به این فرودگاه مدرن و زیبا، سفر به شهر دوستداشتنی استانبول را با محبوبیت و رضایتمندی بیشتری روبرو ساخته است. فرودگاه جدید استانبول در متراژی به مساحت 76.5 میلیون متر مربع در در فاصله 35 کیلومتری از مرکز شهر استانبول یعنی منطقه آرناوُت کوی بنا شده است. برآورد شده است که فرودگاه جدید استانبول ظرفیت جابه جایی تا سقف 200.000.000 مسافر را برقرار کند. از طرفی خدمات خود را به 100 شرکت هواپیمایی داخلی و خارجی ارائه نموده و350 مقصد در سراسر جهان را برای جابه جایی مسافر و محموله پوشش می دهد.

 

نحوه خرید اینترنتی بلیط هواپیما از سایت سفرستان

برای جستجوی پروازها و مشاهده آخرین قیمت بلیط هواپیما استانبول در قسمت جستجوی پرواز داخلی ابتدا نوع بلیط هواپیما (فقط رفت، رفت و برگشت) سپس مبدأ و مقصد، تاریخ سفر، تعداد مسافر و ... را مشخص کنید. با زدن دکمه جستجو لیست کلیه پروازهای استانبول نمایش داده می شود. پس از جستجو نیز می توانید از طریق فیلترهای بالا بلیط هواپیمای ارزان یا سریع ترین پرواز را انتخاب کنید. پس از جستجوی شما، بلیط هواپیما به صورت پیش فرص از ارزان ترین قیمت ایرلاین ها به گران ترین نشان داده می شود. شما می توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل نام ایرلاین، تاریخ، ساعت، مدت پرواز، کلاس پرواز و قیمت بلیط هواپیما به استانبول را مشاهده کنید. در قسمت جزئیات پرواز نیز اطلاعات مربوط به حمل بار، قوانین پرواز، نوع هواپیما و فرودگاه ارائه می شود. شما با زدن دکمه انتخاب پرواز به مرحله بعدی برای ثبت اطلاعات مسافر می روید. در صورتی هم که به دنبال بلیط هواپیمای ارزان به استانبول هستید، می توانید از فیلترهای پایین سایت استفاده کرده و نوع پرواز چارتری و بلیط چارتری ارزان خود را انتخاب نمایید.

 

چرا سفر و خرید بلیط هواپیما استانبول؟

در مجموع می توان گفت که استانبول با وجود تمام زیبایی ها و نکات مثبتی که به همراه دارد، توانسته به قطب مهم کسب و کار و پر طرفدارترین شهر کشور ترکیه تبدیل شود و سالانه پذیرای تعداد زیادی گردشگر از سراسر جهان باشد. اگر شما هم جزو افرادی به شمار می آیید که دوستدار پرو پاقرص شهر زیبای استانبول هستید، می توانید از طریق سامانه خرید آنلاین سفرستان، بهترین و مناسب ترین بلیط هواپیما به هر مقصد داخلی و خارجی را به صورت بسیار آسان و مقرون به صرفه خریداری کنید.

به هرحال چه در صدد بلیط استانبول به تهران و چه در فکر خرید بلیط هواپیما به هر مقصد دلخواه دیگری باشید، همراه شدن با سفرستان (https://www.safarestan.com) می تواند بهترین گزینه های انتخابی را پیش روی چشمانتان قرار دهد.