Clicky

بلیط هواپیما به تهران

بلیط هواپیما به تهران

بلیط هواپیما به تهران

بلیط هواپیما به تهران

بلیط هواپیما به تهران

عموما خرید بخشی جدایی‌ناپذیر و لذتبخش از سفرها محسوب میشود و تقریبا سفری پیدا نمیشود که با خرید بلیط هواپیما شروع نشود و با خریدن سوغات سفر به پایان خود نرسد. به همین دلیل نیز شهرهایی که پایتخت‌های خرید محسوب می‌شوند برای مسافرانی که بخش خرید سفر را از تمام بخشهای دیگرش بیشتر دوست دارند، حکم کیمیا را پیدا میکنند و بیشترین خریداران بلیط هواپیما را نیز به خود جذب میکنند.

بناهای بسیاری در سرتاسر تهران وجود دارد که دارای قدمت تاریخی و پیشینه قابل توجه است، از کاخ‌ها گرفته تا ساختمان اداره‌های مهم آن زمان و البته خانه‌ها! بله مانند بسیاری از شهرهای دیگر در دوره‌ی قاجار خانه‌های بسیاری با معماری ویژه‌ی آن زمان ساخته شده که امروز برخی از آنها باقی مانده و بدل به آثاری دیدنی شده‌اند که بازدید کنندگان را با حال و هوای آن دوران آشنا می‌کند.


بهترین زمان خرید بلیط هواپیما به تهران

آب و هوای تهران از اواسط آبان تا اواسط اردیبهشت به مراتب مطلوب‌تر می‌شود و دمای هوا بین 24 تا 28 درجه سانتیگراد می‌رسد. البته کماکان رطوبت بالایی به دلیل سواحل خلیج فارس در این شهر برقرار است.


راهنمای خرید بلیط هواپیما از سایت سفرستان


1- جستجوی بلیط هواپیما

برای مشاهده آخرین قیمت بلیط هواپیمای ارزان به تهران در قسمت جستجوی پرواز داخلی ابتدا نوع بلیط هواپیما (فقط رفت، رفت و برگشت) سپس مبدأ و مقصد، تاریخ سفر، تعداد مسافر و ... را مشخص کنید. با زدن دکمه جستجو لیست کلیه پروازهای تهران نمایش داده می‌شود. پس از جستجو نیز می‌توانید از طریق فیلترهای بالا بلیط هواپیمای ارزان یا سریع‌ترین پرواز را انتخاب کنید.


2- خرید بلیط هواپیما

پس از جستجوی شما، بلیط هواپیما به صورت پیش‌فرص از ارزان‌ترین قیمت ایرلاین‌ها به گران‌ترین نشان داده می‌شود. شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل نام ایرلاین، تاریخ، ساعت، مدت پرواز، کلاس پرواز و قیمت بلیط هواپیما به تهران را مشاهده کنید.


3- جزئیات بلیط هواپیما

در قسمت جزئیات پرواز نیز اطلاعات مربوط به حمل بار، قوانین پرواز، نوع هواپیما و فرودگاه ارائه می‌شود. شما با زدن دکمه انتخاب پرواز به مرحله بعدی برای ثبت اطلاعات مسافر می‌روید.


4- فیلتر روی بلیط هواپیما

در صورتی که به دنبال بلیط هواپیمای ارزان به تهران هستید، می‌توانید از فیلترهای پایین سایت استفاده کرده و نوع پرواز چارتری و بلیط چارتری ارزان خود را انتخاب نمایید.


برخی از ویژگی‌های خرید بلیط هواپیما از سفرستان


1- ارائه خدمات همراه با بلیط هواپیما به تهران

به همراه بلیط هواپیمای شما خدماتی مانند بیمه، ترانسفر فرودگاهی، اخذ ویزا، تشریفات فرودگاهی به شما تعلق می‌گیرد.


2- فرودگاه‌های تهران

می‌توانید بر اساس نام فرودگاه مورد نظر خود از ابتدا جستجوی خود را فیلتر نمایید.


3- بلیط هواپیمای ارزان به تهران

قیمت بلیط هواپیمای خود را در همان لحظه در سایت سفرستان چک کنید چون قیمت‌ها به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند سپس لیست پروازها نشان داده شده و به ترتیب بلیط هواپیمای ارزان به گران (به صورت صعودی) به شما نشان داده می‌شود.


4- امکان خرید بلیط هواپیما از کلیه ایرلاین‌ها

اگر می‌خواهید بلیط هواپیما به تهران را از ایرلاین خاصی انتخاب کنید، از سیستم فیلترینگ پایین سایت سفرستان استفاده نمایید.


5- امکان مقایسه قیمت بلیط هواپیما بین ایرلاین‌ها

اگر بلیط هواپیمای خود را با قیمت خاصی مدنظر دارید، می‌توانید از سیستم فیلترینگ کشویی در پایین سایت استفاده کنید.


فرودگاه تهران و خرید بلیط هواپیما به مقصد این شهر

فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (یاتا: IKA و ایکائو: (OIIE در ۳۰ کیلومتری تهران واقع در شهرستان ری میان بزرگراه تهران-قم و در یک سایت ۱۴ هزار هکتاری قرار گرفته‌است. این فرودگاه بعنوان جایگزین فرودگاه بین‌المللی مهر آباد طراحی گردید که اکنون در داخل بافت شهر تهران قرار گرفته است. فرودگاه امام مرکز فعالیت شرکتهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، ماهان، آسمان، قشم، کاسپین، تابان و زاگرس می‌باشد. تا اوت ۲۰۱۴ فرودگاه امام خمینی میزبان بیش از ۴۰ ایرلاین بوده که با بیش از ۷۰۰ پرواز هفتگی تهران را به شهرهایی در بیش از ۳۰ کشور جهان متصل می‌کنند.

فرودگاه بین‌المللی مهرآباد (یاتا: THR و ایکائو: (OIII نام قدیمی‌ترین فرودگاه شهر تهران، پایتخت ایران است که در سال ۱۳۱۷ ساخته شده‌است. این فرودگاه در بخش غربی تهران واقع شده است. در سال ۲۰۱۶ میلادی ۱۳۲٬۲۴۵ نشست و برخاست هواپیما در این فرودگاه انجام شد و ۱۱۱٬۱۰۷٬۸۲۲ کیلوگرم بار و ۱۶٬۳۲۷٬۳۵۹ نفر مسافر از طریق آن جابجا شدند.

در حال حاضر پرواز برای بلیط هواپیما به شهرهای داخلی از فرودگاه مهرآباد و پرواز خارجی برای بلیط هواپیما به مقاصد و شهرهای خارجی از فرودگاه امام انجا می‌گیرد.


مسیر پر تردد داخلی به فرودگاه تهران


به ترتیب بیشترین تردد مسافرین و خرید بلیط هواپیما از شهرهای دیگر به تهران


بلیط هواپیما مشهد تهران

بلیط هواپیما کیش تهران

بلیط هواپیمای اهواز تهران

بلیط هواپیمای شیراز تهران

بلیط هواپیمای تبریز تهران


مسیر پر تردد خارجی به فرودگاه تهران


به ترتیب بیشترین تردد مسافرین و خرید بلیط هواپیما از شهرهای دیگر به تهران


بلیط هواپیما دبی تهران

بلیط هواپیما استانبول تهران

بلیط هواپیمای تفلیس تهران

بلیط هواپیمای فرانکفورت تهران

بلیط هواپیمای لندن تهران


فعالیت‌های سفرستان در زمینه رزرو و فروش بلیط هواپیما

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی سفرستان تجربه ای به قدمت دو نسل را در کنار جدیدترین نوآوری ها و فن‌آوریهای حوزه‌ی بلیط هواپیما، پرواز داخلی و پرواز خارجی قرار داده تا خدماتی متمایز و متناسب با نیازهای امروزین شما شهروندان ایران زمین را ارائه کند و مرجع کاملی شود برای تامین بلیط هواپیمای شما و هرآنچه به بلیط هواپیمای ارزان و سریع مربوط می‌شود.

سفرستان با بکارگیری از کادری مجرب و پیشینه‌ای درخشان، افتخار همکاری بی‌واسطه با کلیه‌ی خطوط هوایی معتبر داخلی و خارجی از جمله ایران ایر، ماهان، لوفت هانزا، اتریشی، امارات، قطر، اتحاد، ترکیش، آلیتالیا، ایر فرانس، کی‌ال‌ام، تای ایرویز، ایژین، عمان ایر، آزال، فلای دبی، ایرآستانا، ایران ایر تور، آسمان، کیش ایر، آتا، کاسپین و .. را دارد.

سفرستان با استفاده از کامل‌ترین سیستم‌های رزرواسیون، امکان خرید بلیط هواپیمای سیستمی و چارتری و رزرو هتل به صورت آنلاین و با استفاده از کارتهای عضو شتاب را برای شما در اقصی نقاط جهان فراهم می کند. در سفرستان به سادگی و با خیالی آسوده، در کمترین زمان پرواز داخلی و پرواز خارجی دلخواه خود را بیابید، خرید کنید و سایتی متفاوت را تجربه کنید.


خرید بلیط هواپیمای ارزان با سفرستان


سامانه خرید آنلاین بلیط هواپیمای سفرستان، یکی از کامل ترین سامانه های خرید بلیط هواپیما در ایران است که با تجمیع بلیط‌های موجود در کلیه‌ی مسیرها دست شما را در انتخابی مقرون به صرفه و ایده‌آل باز می‌گذارد. از طریق سامانه سفرستان شما می‌توانید بلیط هواپیمای خود را در زمان و مسیر مورد نظر خود به سادگی در میان انواع پروازهای ایرلاین‌های مختلف داخلی و خارجی جستجو کرده و آن را با قیمتی ارزان و مناسب تهیه نمایید. بلیط هواپیمای چارتری، خرید بلیط هواپیمای آسمان، خرید بلیط هواپیمای ایرانایر، بلیط هواپیمای ماهان، بلیط هواپیمای تهران، بلیط هواپیمای لحظه آخری، بلیط قطار و .... را می‌توانید توسط سامانه رزرو بلیط هواپیمای سفرستان تهیه نمایید.

همچنین سفرستان می‌کوشد از طریق همکاری با ایرلاینها و شرکت‌های هواپیمایی برتر کشور، هر روز بیشتر در جهت کسب رضایت و رفع نیاز مشتریان خود قدم بردارد. جهت خرید هر نوع بلیط هواپیما، اعم از بلیط چارتر یا بلیط سیستمی در دو کلاس پروازی اکونومی و بیزنس، تنها نیاز به انتخاب مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود در صفحه اصلی سامانه بلیط هواپیمای سفرستان خواهید داشت. همچنین از آنجا که پرنمودن فیلد «تعداد مسافران» در صفحه نخست، شما را در سریعتر پیدا کردن پروازهای دارای ظرفیت کمک خواهد نمود؛ می‌توانید برای سرعت بخشیدن به روند خرید بلیط هواپیمای خود، تعداد مسافران را نیز در صفحه اصلی سفرستان درج نمائید. برای اطلاع از نحوه صحیح خرید بلیط هواپیما و تکمیل اطلاعات خود می توانید به بخش «راهنمای خرید بلیط هواپیما» در سایت سفرستان مراجعه نمائید.