Clicky

بلیط هواپیما به مشهد

بلیط هواپیما به مشهد

بلیط هواپیما به مشهد

بلیط هواپیما به مشهد

بلیط هواپیما به مشهد

مشهد، دومین شهر پرجمعیت ایران، به دلیل جاذبه‌های مذهبی، تاریخی، فرهنگی برای مسافران ایرانی و خارجی محبوبیت زیادی دارد. هر سال میلیون‌ها نفر به مناسبت‌های مختلف برای زیارت حرم امام رضا به مشهد مقدس سفر می‌کنند. توریست‌های خارجی زیادی هم از سراسر دنیا و به‌خصوص کشورهای مسلمان همسایه به مشهد سر می‌زنند. اما به جز این جاذبه مذهبی پرطرفدار، مشهد دیدنی‌های دیگری هم دارد که برای خودشان شهرت و محبوبیت زیادی دارند؛ آرامگاه فردوسی، شاعر ایرانی در 20 کیلومتری مشهد، موزه نادری و آرامگاه نادرشاه افشار، شاه ایرانی دوره افشاریه، موزه مردم‌شناسی و حمام مهدی قلی‌بیک در ضلع غربی حرم امام رضا، باغ‌وحش وکیل‌آباد و پارک محبوب کوه‌سنگی که در ارتفاعاتش منظره شهر پیداست، بخشی از این دیدنی‌ها هستند.


بهترین زمان خرید بلیط هواپیما به مشهد

معمولا بهار بهترین وقت سفر به مشهد است و پیش از شروع فصل یا نزدیک سفرتان بلیط هواپیما مشهد را می‌توانید تهیه کنید. برای خرید بلیط هواپیما، بسته به زمان سفرتان قیمت‌های مختلفی می‌بینید؛ در مناسبت‌های مذهبی و تعطیلات، بلیط هواپیما مشهد گران‌تر از همیشه است و از طرفی ممکن است با شلوغی زیادی در شهر روبرو شوید. برای خرید بلیط هواپیما مشهد در این روزها، پیشنهاد می‌کنیم از مدتی پیش از سفرتان اقدام کنید. اما در روزهای عادی سال و خصوصا فصل مدرسه‌، سفر ارزان‌تری خواهید داشت و شهر را هم خلوت‌تر از همیشه می‌بینید.


راهنمای خرید بلیط هواپیما از سایت سفرستان


1- جستجوی بلیط هواپیما

برای مشاهده آخرین قیمت بلیط هواپیمای ارزان به مشهد در قسمت جستجوی پرواز داخلی ابتدا نوع بلیط هواپیما (فقط رفت، رفت و برگشت) سپس مبدأ و مقصد، تاریخ سفر، تعداد مسافر و ... را مشخص کنید. با زدن دکمه جستجو لیست کلیه پروازهای مشهد نمایش داده می‌شود. پس از جستجو نیز می‌توانید از طریق فیلترهای بالا بلیط هواپیمای ارزان یا سریع‌ترین پرواز را انتخاب کنید.


2- خرید بلیط هواپیما

پس از جستجوی شما، بلیط هواپیما به صورت پیش‌فرص از ارزان‌ترین قیمت ایرلاین‌ها به گران‌ترین نشان داده می‌شود. شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل نام ایرلاین، تاریخ، ساعت، مدت پرواز، کلاس پرواز و قیمت بلیط هواپیما به مشهد را مشاهده کنید.


3- جزئیات بلیط هواپیما

در قسمت جزئیات پرواز نیز اطلاعات مربوط به حمل بار، قوانین پرواز، نوع هواپیما و فرودگاه ارائه می‌شود. شما با زدن دکمه انتخاب پرواز به مرحله بعدی برای ثبت اطلاعات مسافر می‌روید.


4- فیلتر روی بلیط هواپیما

در صورتی که به دنبال بلیط هواپیمای ارزان به مشهد هستید، می‌توانید از فیلترهای پایین سایت استفاده کرده و نوع پرواز چارتری و بلیط چارتری ارزان خود را انتخاب نمایید.


برخی از ویژگی‌های خرید بلیط هواپیما از سفرستان

1- فرودگاه‌های مشهد

می‌توانید بر اساس نام فرودگاه مورد نظر خود از ابتدا جستجوی خود را فیلتر نمایید.


2- بلیط هواپیمای ارزان به مشهد

قیمت بلیط هواپیمای خود را در همان لحظه در سایت سفرستان چک کنید چون قیمت‌ها به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند سپس لیست پروازها نشان داده شده و به ترتیب بلیط هواپیمای ارزان به گران (به صورت صعودی) به شما نشان داده می‌شود.


3- امکان خرید بلیط هواپیما از کلیه ایرلاین‌ها

اگر می‌خواهید بلیط هواپیما به مشهد را از ایرلاین خاصی انتخاب کنید، از سیستم فیلترینگ پایین سایت سفرستان استفاده نمایید.


4- امکان مقایسه قیمت بلیط هواپیما بین ایرلاین‌ها

اگر بلیط هواپیمای خود را با قیمت خاصی مدنظر دارید، می‌توانید از سیستم فیلترینگ کشویی در پایین سایت استفاده کنید.


فرودگاه مشهد و خرید بلیط هواپیما به مقصد این شهر

فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد (یاتا: MHD و ایکائو: (OIMM فرودگاهی بین‌المللی در شهر مشهد در ایران است که در زمینی به مساحت ۵۴۰ هکتار در قسمت جنوب شرقی شهر مشهد قرار دارد و با دو باند موازی ظرفیت پذیرش کلیهٔ هواپیماها تا ردهٔ بویینگ ۷۴۷ را دارد.

در سال ۲۰۱۶ میلادی ۷۰٬۰۸۴ نشست و برخاست هواپیما در این فرودگاه انجام شد و ۱۰٬۰۳۰٬۲۳۰ کیلوگرم بار و ۸۶٬۶۸۱٬۰۱۰ نفر مسافر از طریق آن جابجا شدند.

این فرودگاه دومین فرودگاه پر رفت‌وآمد ایران بعد از فرودگاه بین‌المللی مهرآباد و بالاتر از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی است. از لحاظ تعداد پروازهای ورودی و خروجی روزانه، دارای رتبهٔ نخست در ایران است.

بیش از ۱۴ شرکت داخلی و ۱۶ شرکت خارجی به فرودگاه بین‌المللی مشهد پرواز دارند و ظرفیت این فرودگاه سالانه حدود ۸ میلیون مسافر داخلی و خارجی است و هر ساله بیش از ۲۷ هزار زائر حج تمتع و ۲۰۸ هزار زائر حج عمره را می‌پذیرد. در مجموع شهر مشهد ۲۵ میلیون مسافر داخلی و خارجی را پذیرا است.


مسیر پر تردد داخلی به فرودگاه مشهد


به ترتیب بیشترین تردد مسافرین و خرید بلیط هواپیما از شهرهای دیگر به مشهد


بلیط هواپیما تهران مشهد

بلیط هواپیما کیش مشهد

بلیط هواپیمای اهواز مشهد

بلیط هواپیمای شیراز مشهد

بلیط هواپیمای تبریز مشهد


مسیر پر تردد خارجی به فرودگاه مشهد


به ترتیب بیشترین تردد مسافرین و خرید بلیط هواپیما از شهرهای دیگر به مشهد


بلیط هواپیما دبی مشهد

بلیط هواپیما استانبول مشهد

بلیط هواپیمای تفلیس مشهد

بلیط هواپیمای فرانکفورت مشهد

بلیط هواپیمای لندن مشهد


فعالیت‌های سفرستان در زمینه رزرو و فروش بلیط هواپیما
 

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی سفرستان تجربه ای به قدمت دو نسل را در کنار جدیدترین نوآوری ها و فن‌آوریهای حوزه‌ی بلیط هواپیما، پرواز داخلی و پرواز خارجی قرار داده تا خدماتی متمایز و متناسب با نیازهای امروزین شما شهروندان ایران زمین را ارائه کند و مرجع کاملی شود برای تامین بلیط هواپیمای شما و هرآنچه به بلیط هواپیمای ارزان و سریع مربوط می‌شود.

سفرستان با بکارگیری از کادری مجرب و پیشینه‌ای درخشان، افتخار همکاری بی‌واسطه با کلیه‌ی خطوط هوایی معتبر داخلی و خارجی از جمله ایران ایر، ماهان، لوفت هانزا، اتریشی، امارات، قطر، اتحاد، ترکیش، آلیتالیا، ایر فرانس، کی‌ال‌ام، تای ایرویز، ایژین، عمان ایر، آزال، فلای دبی، ایرآستانا، ایران ایر تور، آسمان، کیش ایر، آتا، کاسپین و .. را دارد.

سفرستان با استفاده از کامل‌ترین سیستم‌های رزرواسیون، امکان خرید بلیط هواپیمای سیستمی و چارتری و رزرو هتل به صورت آنلاین و با استفاده از کارتهای عضو شتاب را برای شما در اقصی نقاط جهان فراهم می کند. در سفرستان به سادگی و با خیالی آسوده، در کمترین زمان پرواز داخلی و پرواز خارجی دلخواه خود را بیابید، خرید کنید و سایتی متفاوت را تجربه کنید.


خرید بلیط هواپیمای ارزان با سفرستان


سامانه خرید آنلاین بلیط هواپیمای سفرستان، یکی از کامل ترین سامانه های خرید بلیط هواپیما در ایران است که با تجمیع بلیط‌های موجود در کلیه‌ی مسیرها دست شما را در انتخابی مقرون به صرفه و ایده‌آل باز می‌گذارد. از طریق سامانه سفرستان شما می‌توانید بلیط هواپیمای خود را در زمان و مسیر مورد نظر خود به سادگی در میان انواع پروازهای ایرلاین‌های مختلف داخلی و خارجی جستجو کرده و آن را با قیمتی ارزان و مناسب تهیه نمایید. بلیط هواپیمای چارتری، خرید بلیط هواپیمای آسمان، خرید بلیط هواپیمای ایرانایر، بلیط هواپیمای ماهان، بلیط هواپیمای مشهد، بلیط هواپیمای لحظه آخری، بلیط قطار و .... را می‌توانید توسط سامانه رزرو بلیط هواپیمای سفرستان تهیه نمایید.

همچنین سفرستان می‌کوشد از طریق همکاری با ایرلاینها و شرکت‌های هواپیمایی برتر کشور، هر روز بیشتر در جهت کسب رضایت و رفع نیاز مشتریان خود قدم بردارد. جهت خرید هر نوع بلیط هواپیما، اعم از بلیط چارتر یا بلیط سیستمی در دو کلاس پروازی اکونومی و بیزنس، تنها نیاز به انتخاب مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود در صفحه اصلی سامانه بلیط هواپیمای سفرستان خواهید داشت. همچنین از آنجا که پرنمودن فیلد «تعداد مسافران» در صفحه نخست، شما را در سریعتر پیدا کردن پروازهای دارای ظرفیت کمک خواهد نمود؛ می‌توانید برای سرعت بخشیدن به روند خرید بلیط هواپیمای خود، تعداد مسافران را نیز در صفحه اصلی سفرستان درج نمائید. برای اطلاع از نحوه صحیح خرید بلیط هواپیما و تکمیل اطلاعات خود می توانید به بخش «راهنمای خرید بلیط هواپیما» در سایت سفرستان مراجعه نمائید.